vrijdag 9 januari 2015

Opkikkertje.

Hoi allemaal,

Helaas hebben we ze allemaal wel eens nodig, opkikkerkaartjes voor iemand die ziek is of andere dingen aan zijn/haar hoofd heeft.


Dit kaartje is gemaakt van allemaal restjes uit een blok van Eline Pellinkhof, het afdrukje is van Marianne Design en ingekleurd met Derwent potloden. Ik zou dolgraag eens andere materialen gebruiken om mee te kleuren, maar weet nog niet wat het beste is voor mij. Copics, Distress of nog iets anders, ik heb geen idee. Misschien hebben jullie wat tips? 

Het kaartje opgevrolijkt met een leuke bloementoef, wat plakparels en een label ook van Marianne Design met een lintje.

Ik ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden.

Liefs,
Nicole

1 reacties :

Marleen zei

Hele mooie kaart Nicole en schitterende kleuren!
Ik heb dit papierblok ook en ben er helemaal weg van...
Vast een fijn weekend en lieve groetjes, Marleen

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Ik lees jullie berichtjes altijd met veel plezier.

Liefs,
Nicole